Påskpiff

 
I går, efter rensningen i källaren (vilket gick otrligt smidigt), så fixade jag lite påskfint här hemma...jaa, redan! Men vi bloggare är lite ivriga med allt, så nu andas det lite påsk här hemma. I dag ska jag spray lite ramar, yoga, tvätta och allmänt fixa och dona lite helt enkelt.
 
Ja, just det...kul att Robi vann i går! Vi har följt honom från idolt-tiden så han var verkligen en värdig vinnare, tycker vi!
 
 
Jag köpte lite vita (naturligtvis fniss) tulpaner i kruka i går. Får ta en ny bild när de har slagit ut.
 
 
Videungen får hänga kvar, visst är det fina!
 
 
Lite läckert tycker jag när man ser lökarnas rotsystem.
 
 
Men se där, en liten färgklick i vårt hem! Fint med blått...
 
 
Se så söta klockorna är, otroligt eller hur?!
 
 
 
Så blev det lite fluffiga, diskreta fjädrar också...
 
 
Uppblandat med videung...
 
 
Mitt i fixet så tar jag nog en kaffepaus och drömmer mej bort till våren och sommaren. Längtar efter vår och värme så in i norden nu!
 
 
Ja just det, glöm inte Feng shui skolan hos Simplicity varje söndag.
 
Ha en fin söndag, kram!
 
 
 
 


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer