Tulpaner i krukor

 
God morgon alla fina, morgonpigga, bloggläsare!
I dag vaknade jag tidigt och kände mig till råga på allt väldigt pigg, visst är det skönt med sådana mornar!
Nu har våra fina tulpaner slagit ut, ja man får liksom nöja sig med det lilla när våren dröjer sig kvar...
 
 
Mmmm, vackert, vackert, vackert!
 
 
Som sagt man får nöja sig med det lilla, nu har björkriset här hemma vaknat till liv! =)
 
 
Projekt spraymålning har dessvärre avstannat, men här kommer en liten sneak peak på working progress...
Måste hasta förbi någon färgbutik någon dag för att fixa klart detta, gillar inte oavslutade projekt!
 
 
Vad står på er agenda i dag då? Själv ska jag ut och power walka runt sjön med min lilla fyrbenta vän, sedan ska jag och min kärlek piffa oss och rulla ner för vår backe till världens goaste vänner på middag.
Önskar er en trevlig lördag med mycket sol och kärlek!
 
Kram på er alla!
 
 
 
 


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

svärmor säger:

Åh, ha en jättetrevlig kväll med era fina vänner.
Hälsa från oss!

Kram!

[2013-03-16, 11:51:41]