Påskafton & tre födelsedagar

 
Oj, vilken trevlig afton det blev hemma hos min syster i går! Jag måste säga att jag bara älskar min familj, vi är som en stor italiensk familj när vi ses. Har ingen betydelse om man är ung eller gammal, vän, hund eller katt alla är välkomna! Jag älskar ljudet av skratt, prat och kramar och pussar som delas ut till både höger och vänster. Som min mammas väninna så fint sa i går efter att jag hade pussat på min systers son... "Den här kärlek som du får av din familj är så viktig, viktigare än du tror, det är grunden för att du ska kunna ta dej över allt på jorden och vara lycklig". Så sant och vackert sagt!
 
Här kommer lite slumpade bilder från gårdagen, håll till godo!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer