Ditt och datt...

 
I dag är en stillsam lördag här hemma, inte så mycket mer att göra när halsen värker och kroppen är i olag. Så därför har det varit glest mellan blogginläggen denna vecka. Har kraschat direkt efter jobbet och försökt få så många timmars sömn som möjligt. Har inte tid att bli sjuk nu, ska ha ett viktigt möte i veckan som jag inte vill eller får missa.
 
Vad vore livet utan färska blommor så här års? Marsmånad är ju den månad som alla blommor ska planteras om, får åka en sväng till Plantagen och köpa lite jord när jag känner mig piggare. Har ni börjat att plantera om era blommor?
 
 
Freja lilla stumpan, genomgick en mindre operation i veckan. Men som tur är verkar hon ha väldigt bra läkkött så det läker så fint ihop. Vet ni vilka söta svärföräldrar jag har, de ville vara med att bidra till Frejas operation!!
 
Tack finaste svärmor och svärfar Bo!!
 
 
I kväll mina vänner blir det först mello, andra chansen...sedan ska vi titta på hypnotisören md Persbrandt. Jag tror att alla i vårt avlånga land redan har sett den på bio för hundra år sedan, men inte vi trots att vi har en biograf 500 meter i från där vi bor.
 
Ha en fin lördag, kram!
 
 
 
 


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer