Lördsgsmys

 
Hallå där ute, hur har ni det i gråvädret? I dag har jag gjort både ditt och datt. Har varit och hälsat på min systerson som har brytit benet i en hockeymatch. Stackars honom, han som var på väg att statsa på TV-pucken.
 
Har också köpt hem lite fina blommor, måste få lite vårfeeling innan jag blir galen!
 
 
Har också hunnit förkovrat mig lite i Plazas kök och badrum, allt för inspiration för de 300 lägenheterna som jag ska välja hur kök och badrum ska se ut, (när det gäller kakel och klinker).
 
 
Ja just det, titta här vad jag fick av mor! Ett minne från min morfar då han levde och hade bondgård. Denna bjällra satt på en av hans kossor. Underbart att den finns kvar!
 
 
Just nu springer jag runt med en dammvippa i ena handen och ett glas rött i den andra handen. Samtidigt som Beethovens piano conserto strömar ut ur mina högtalare. Glaset har vi fått i julklapp från svärmor och svärfar Bo. Nu väntar jag bara på att Darlingen ska komma hem sedan blir det soffhäng och mello.
 
 
 
Önskar er alla en fin lördagskväll,
Kram på er!
 
 
 
 


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

svärmor säger:

Mys på allt vad ni kan!!!!
Kramisar!

[2013-02-16, 20:55:21]