Forbo golv

 
Forbo flooring systems, den nya generationen linloeum.
 
I dag har jag och min "tokiga" kollega (besiktningsman) varit och sett Forbos nya mattkollektion. Så eftermiddagen ska jag ägna mej åt att plocka fram en kollektion till vår utställning. Lär få välja noggrannt, då de kommer att använda sig av det jag plockar ut även till några andra hyresvärdar.
 
Visste ni...
 
-att när ni väljer ett linoleumgolv så har ni gjort ett miljövänligt val.
-att ett linoleum golv från Forbo innehåller 97% naturliga råvaror.
-att 43% är återvinningsbart.
-att linoleum är gjort av lin, linfrö, harts,jute, pigment, kalksten och trämjöl.
 
Ett bra miljöval med andra ord!
 
 
Foto: Room Design Nenne
 
 
 


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer