Ny kalender

 
Nu har jag under ett årstid verkligen försökt att bara använda min kalender i min mobil men jag saknar papperskalendern trots allt. I min kalender på mobilen syns inte de röda dagarna när man har den på månads eller veckoöversikt. Kan inte heller bara ladda ner någon ny kalender till mobilen eftersom min kalender synkar med jobbets dator. Så nu mina kära vänner så har fröken valt att gå tillbaks till papperskalendern igen och det lär jag nog får äta upp av många, ha ha!  =) Men jag hittade i varje fall en jätte söt och lagom liten/stor kalender som man dessutom kan välja framsida på själv. Kalendern finns på ICA Maxi, för bara 99 kr. Hade tänkt köpa en jätte fin på Gallerix men den var slut för tillfället.
 
"Julpimpad kalender"
 
 
 
 
Foto: Room Design Nenne
 
 
 


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Cattis säger:

Hm fortfarande inga synliga bilder

Har fortfarande papperkalender.Tycker om att hålla i den och där kan man kladda hej vilt

Puss och Kram
Cattis

[2012-11-23, 13:11:00]