Julblommor

 
Då är det färdigplanterat här hemma, de vita hyacinterna och de vita amaryllerna har fått nya krukor och sällskap av plättar i luften, mossa och pärlor. Varför inte plantera i en gammal sockerkaksform? Eller i en iitalaskål? Ska eventuellt ut i skogen till helgen och plocka lite lingonris så att jag kan pyssla ihop några kransar också. Måste passa på innan snön kommer!
 
P.s. Har förstått av en del att jag fotfarande har problem med bloggen, att mina bilder inte syns. Det är bara att beklaga...jag har meddelat Blogg.se och hoppas att de snart kontaktar mig. D.s.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto: Room Design nenne
 


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Cattis säger:

Hej gumman

Nu ser jag inga bilder.Såg ju kottbilderna men nu är allt borta. Hoppas det löser sig snart

Kram
Cattis

Svar: Usch, det är så irriterande, har skrivit igen till Blogg.se, väntar på svar. Grrr! Kramis
Nenne Fransson

[2012-11-15, 14:49:19]