Jul på Plantagen

 
I går var min mor och jag på en liten "julpynt-road trip", snacka om att vi fick julkänsla redan i novemeber. Lite nytt pynt fick följa med hem till Mi casa. Här kommer lite slumpade bilder från Plantagen, värt ett besök, jag blev nog kär i varenda tomte!
 
By the way, snart börjar julreklamen på TV och då kommer vi få se min bästa väns söner i just Plantagens julreklam! <3
 
 
 
 
 
 
 
Foto: Room Design Nenne
 
 


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

svärmor säger:

Hej där! Varför kan jag inte se några bilder?

Svar: Hejsan! Vad konstigt, det måste nog bara vara något tillfälligt fel...hoppas jag. För jag kan se bilderna. Kramis!
Nenne Fransson

[2012-11-06, 20:36:49]
svärmor säger:

Nja, Bo ser inte heller några på sin dator.

Svar: Vad skumt, det lät ju inget vidare! Jag får fråga min support Andreas. Kramis
Nenne Fransson

[2012-11-07, 10:54:57]
cattis säger:

Ser inte heller några bilder

Puss!
Cattis

Svar: Men det var ju jätte konstigt! Ser du inga bilder alls?
Nenne Fransson

[2012-11-08, 15:59:14]