Arbeta hemmifrån


Visst är det alldeles fantastikt att ha ett arbete som man även kan utför hemmifrån! I dag och i morgon blir det arbete i hemmet samtidigt som jag pysslar om min 15-åriga dotter som har haft 40 graders feber i en hel vacka och som har lunginflammation. Usch, det var riktigt länge sedan hon var så här dålig men nu har hon fått en ny, starkare penicillinkur, så nu hoppas vi att hon kommer att må bättre!

Hoppas att ni får en bra  tisdag, kram!





Foto: Nenne Fransson



Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Catrin säger:

Oh nej! vad jobbigt.Hoppas hon kryar på sig snart :-(((( Stackarn



Kramar

Cattis

[2012-05-09, 14:18:05]
cecilia säger:

Hittade in till dig när jag letade fina studentdukningar! HELT FANTASTISKT FINT med de bilder jag hittade i maj 2011. Skulle så gärna vilja veta vad det är för små flaggor som ligger utspridda på bordet samt var du hittat de små söta godisarna som ligger på varje tallrik!? Tack så länge...Cecilia

[2012-05-10, 11:29:34]