Tidningen "I mina kvarter"


Hej på er!

Hoppas allt bra med er i marsvädret?! Här kastas man fram och tillbaks från vår till vinter, fast visst är det skönt att vi är på väg åt rätt håll! I går damp tidningen "I mina kvarter" ner i min brevlåda och där fann jag ett inredningsreportage om mig och mitt arbete, (på sidan 6,7 och 8, samt balkongtipsen på sidan 4). Är ni nyfikna på att läsa så kan ni klicka på länken nedan.

Ha en bra måndag!

"I mina kvarter" 









Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

svärmor säger:

Igen! Du är toppen! Jag har sett dig i aktion, och

det finns ingen mer engagerad och kunnig.

Lycka till i fortsättningen!

[2012-03-19, 20:49:11]
svärmor säger:

Igen! Du är toppen! Jag har sett dig i aktion och

du är jätteengagerad och kunnig. Lycka till i

fortsättningen!

[2012-03-19, 20:52:23]
Anonym säger:

Min dotter. Jag är så oerhört stolt över dig, på alla sätt och vis. Artikeln var mycket intressant och inredningen som du hade gjort i lägenheten var mycket smakfull och stilren.

GRATTIS!

[2012-03-25, 12:55:16]
Nenne säger:

Tack ska ni ha, mina bästa och sötaste supportrar! Kram

[2012-03-26, 18:34:37]
Catrin säger:

Så jäkla bra.Älskar din smak

Puss

Cattis

[2012-04-04, 15:37:42]