Pyssel-surfar


Hej hopp, hur har ni det? Själv ligger jag hemma sjuk, det var med nöd och näppe jag klarade av att detla i nationalfirande på golfängarna med Lasse Berhagen och Markoolio. Efter Berhagen så var det raka vägen hem för att krypa ner under två täcken och surpla i sig ingefära-te och honung. Nä, usch... jag är nog inte så bra på att vara sjuk, det kryper i kroppen och jag blir lite lätt rastlös. Tur att det finns så många, fina bloggar att surfa runt och kika in i. Hittade en underbar idé hos Broklyn Limestone, se så fiffigt hon har gjort...en presentdörr!



Jag är en nörd av ordning och reda men dessvärre hinner det bli kaos här hemma då tiden inte alltid räcker till att styra upp saker och ting som man vill. Men den här idén inspirerar mej att ta mej i kragen, kanske under semestern, om det blir någon regnig dag och vi är hemma.



Foto: Broklyn Limestone.



Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

cattis säger:

Oh! är du dålig.Hoppas du blivit bättre nu när helgen hägrar



Puss

Cattis

[2012-06-08, 12:44:56]