Hemmafix varvat med en bra kriminalroman


I dag är första dagen på semstern som vi inte har något inplanerat(!). Så i dag har vi sovit till halv tolv (oups!). Visst är det härligt att inte gå efter en klocka utan efter sin egen inre klocka. Men så får man också lite bråttom när man känner att där sprang halva dagen förbi. Så nu mina vänner ska vi ta oss en promenad ner till vår lokala färgaffär och köpa lite mattlack. Sedan ska vi fixa till vårt vardagsrumsbord som är helt obehandlat och omöjligt att hålla rent på grund av det.

I dag ska jag även ge tid till att försjunka mig i min underbara bok. Jag fick en bok (Änglavakter av Kristina Ohlsson) av min dotter i födelsedasgspresent och den var så bra så jag var tvungen att köpa upp mej på alla hennes böcker. Kan varmt rekommendera dessa böcker!

Den tjejen har många järn i elden, förutom att hon skriver kriminalromaner så har hon arbetat med terrorfrågor i Wien och som säkerhetspolitisk analytiker på Rikspolisstyrelsen och bloggar bland annat på Your life.
 
Ni kan läsa mer om henne på Kristinaohlsson.wordpress.com eller på yourlife.nu.


 
 
 


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer