Dymotext


Oj, så roligt man kan ha med lite text!
Nu har jag äntligen skaffat en dymoappart och det är så roligt så jag hoppas att jag kan hejda mej med att producera texter. ; ) Hur som helst så lovade jag att visa er vad man kan göra med en dymoapparat, så här kommer lite bilder från dagens pyssel.
 
Min älskade Darling är så otroligt duktig på att laga mat och när vi var på Öland så köpte vi på oss lite kryddor som låg i påsar. När mamma och jag var i stan så hittade vi söta kryddburkar som vi köpte till Darlingen. Passar perfekt till kryddhyllan. Och med lite text så blev det så här...
 
 
 
Sedan gick jag även loss på lite andra saker som kakburkarna som står i köket, lite humor i inredningen skadar inte...
 
 
 
Den fina brickan fick jag i present av min söta mor, den kommer från Indiska.
 
 
Och till sist så fixade jag Darlingens egna kokbok "Widegrens kök".
 
 
 
Det var allt för i dag, nu ska vi njuta av lite skagenmackor!
 
 

Kram!
 
 
 
 
 


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Anonym säger:

Du är ju helt makelös, jag menar makalös!

[2012-07-28, 21:42:42]
svärmor säger:

var det!

[2012-07-28, 21:43:22]
svärmor säger:

Oj, oj så tokigt allt kan bli.

[2012-07-28, 21:44:23]