Det knackar...


En av mina favorit inredare Mija Kinning medverkar i ett nytt inredningsprogram.

I samarbete med Hemtex och Expressen webb TV kommer Mija Kinning att medverka och producera sitt egna inredningsprogram ¨Det knackar¨. Vi kommer att söka projektet i hela Sverige, från norr till söder.
Castingen startar i november 2011 och vi kommer att spela in under våren 2012. Resultatet ser du till hösten 2012, på expressens webb TV.

Har du några drömmar som du vill få förverkligade hemma hos er?
Än är det inte försent att ansöka, gå in på www.detknackar.se och sök!










Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Jeanette /Nettan säger:

Tack för tipset,är sugen på att anmäla till uttagningen.

[2012-01-06, 13:10:54]
Mitra Sohrabian säger:

Hej, jag heter Mitra Sohrabian och efter länge som har haft en dröm har köpt en liten koloni stugan i Luleå. I det finns det en liten stuga 10 km och en annan 5 km och en liten trädgård 285 km. jag är konstnär och bor i en lite lägenhet i mitten av Luleå stan och har ingen plats eller ateljé att kunna måla och skapa och har känt mig länge frustrerade över att inte kunna jobba. jag behöver hjälp med att bygga ett glass ute rum där jag kan måla och kunna arbeta. Jag skulle bli så tacksam att få hjälp med detta eftersom jag är inte duktigt att göra det själv och har inte de ekonomiska möjligheterna heller. Detta kommer att förverkliga mina drömmar, att ha ett ute rum som är ljust och jag kan måla och plantera skulle vara fantastiskt. Snälla hjälp mig! Tack. Mvh Mitra

Svar: Hej Mitra,Det är tyvärr inte hos mig du ska skicka din önskning, utan du ska skicka den till http://www.detknackar.se/

Lycka till! Nenne
Nenne Fransson

[2013-02-04, 16:13:39]
Mitra Sohrabian säger:

Tack så mycket för svaret. Tyvärr har jag försökt länge att skicka mitt ansökan till sidan som du nämner men jag hittar ju ingenstans som jag kan skriva mitt ansökan i den hemsidan. Var i www.detknackar.se/ ska jag klicka för att skriva mitt ansökan? Mvh Mitra

Svar: Hej Mitra, Det var ett år sedan l som jag skrev detta inlägg så det är troligtvis inte aktuellt längre. Mvh Nenne
Nenne Fransson

[2013-02-04, 20:09:24]