En dag i stallet

 
Igår hade vi en jätte mysig dag i stallet med min dotter. Fantastisk duktig tjej man har, ni må tro att jag är en stolt mamma. Se henne rida och ta ansvar för sin häst är helt underbart! Vi red också lite grann och det var en rolig syn vill jag lova, men de bilderna är censurerade, ha ha! Hennes söta, lilla häst hade sånt tålamod med oss nybörjare. Här kommer lite bilder från gårdagen.
 
Agusta hämtas in från hagen.
 
 
 
Lite pyssel innan sadling.
 
 
 
 
Galopp på volten, å hej var det går undan!
 
 
 
 
Så lite käk efter dagens tur.
 
 
Freja tillsammans med lillmatte & Augusta.
 
 
Min underbara dotter i sin rätta miljö.
 
 
 
 
Tack gumman för en fin dag, love u!
Mammi
 
 
 
 


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer