Brassefest på kungsan & Granit


Go´morron alla fina!
 
Vilken underbar solig dag att vakna upp till. Vad passar då bäst till en sådan solig dag? Jo, Brasilinask fest på kungsträdgården! Darlingen och jag ska möta upp min mor och hennes vännina för att insupa den Brasilianska atmosfären, så nära Brasilien man kan komma! (För er som inte vet så har jag ju mina rötter från bland annat Brasilien). Kanske det blir en  caipirinha (Brasiliens nationaldrink) också, slurp! Och så ska vi hinna med en avstickare till Granit också, där ska inhandlas lite småfix till vårt kök som vi håller på att fixa till, bilder på det kommer sendan.
 
Ha nu en fin dag, viva Brazil! =)
 
 
 
 
Vill ni ha receptet på en god caipirinha, kika då in här.
 
 
 
 
 


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer