En dag på "fabriken"


Ja, då menar jag förståss på jobbet. ; )

Inredning av ett sovrum

På förmiddagen var jag hos kvinnan som vann en inredare, gissa om det börjar ta form i hennes rum!
Nu är golvet lagt och det är målat och tapetserat, så nu är det bara "piffet" kvar.
Om några veckor kommer före och efter bilder på bloggen för er som är nyfikan på hur det blev.

Invigning av trygghetsboendet

På eftermiddagen hastade jag iväg till invigningen av trygghetsboendet som jag tillsammans med arkitekten har varit med och inrett. Det var en intressant resa för det var mycket saker att tänka på när man inreder till äldre personer. Tex. bordet måste vara tillräckligt högt så att rullstolens armstöd får plats under bordet, osv.
Här nedan är lite bilder på deras gemensamhetsutrymme. Tanken är att de själva ska få piffa till rummen med lite personliga saker.

Matrum/Fikarum/Tv:rum




Tv:hörna



Myshörna




Litet bibliotek




Workshop med hyresgästföreningen

Tyvärr hann jag inte var med så mycket på invigningen på grund av att jag var tvungen att hast vidare till nästa möte som i och för sig var intressant. Workshop med hyresgästföreningen gällande tillval så som utbud/produkter, service, eventuell bobutik osv. Det är bland annat det jag kommer att arbeta med under hösten, att se över hela tillvals konceptet. Det ser jag verkligen fram emot!




Efter dagens slut så kom jag hem till min älskade Darling som hade lagat en fantastisk fiskrätt. Snabbt i med maten sedan vidare iväg till dagens träning ZUMBA!
Gud så skönt det var att få skaka loss till lite latinska rytmer efter en intensiv dag.




Nu ska jag avnjuta ett supergott te som kommer från Öland, Ölandsblandning. Sedan ska jag kasta mej i vår sköna säng och gosa in ansiktet en av våra tusen kuddar.

Go´natt!






Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

svärmor säger:

Du verkar verkligen taggad för ditt nya jobb.

Och jättesnyggt är det!!!!!! Vi önskar dig all

lycka i fortsättningen.

[2011-10-21, 11:32:17]
Nenne säger:

Ja, jag är verkligen supertaggad. Det är underbart att få förmånen att vara med och påverka och utveckla! =) Tusen tack! Kram

[2011-10-21, 14:30:41]
Catrin säger:

Jättekul att se :-) och du är såååå duktig



Kram

Cattis

[2011-10-25, 12:51:31]