The Studio Stockholm




Bild lånad av The Studio.

I dag var det bara att gå upp tidigt på morgonen och sedan haffa en latte på väg in till city. Min dotter och hennes kompis skulle vara modell för en dag. Ett team med staylister sminkade och fixade deras hår sedan togs det en massa bilder. Några av den kommer vi att köpa, då det vart riktigt bra, men det var dock svindyrt.

Nu är vi på hemmaplan igen och jag ska nu sätta igång med lite mindre glamorösa sysslor som att städa och fixa här hemma. Ena av mina söner och hans flickvän kommer över på middag i kväll. Det ska bli mysigt att få träffa dom igen! =)

Ha en skön söndagseftermiddag!

Här är en bild utanför The Studio, efter fotograferingen.
(Elina, min dotter är till höger på bilden).





Här är det jag som är fotografen. ; )







Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer