Lena PH


Vilken underbar fredagskväll jag har haft, tack vare min underbara väninna Cattis!
Hon överraskade mej med en hel fantastik kväll!
Kvällen började med att hon kom över till oss där vi tog en vindrink.





Sedan körde Darlingen in oss till stan, i bilen bjöd jag henne på lite bubbel i baksätet. Lite stjärnstatus på det...hi hi! Jag visste fortfarande inte vart vi var på väg. Upptäckte att jag tycker överraskningar är liiite jobbiga. Antar att det beror på att jag måste ha koll eller kontroll på allt jag gör.
Väl framme stannade Darling bilen utanför Cirkus.



Och då förstod jag att vi skulle se Lena PH, wow!



Men inte nog med det så bjöd hon mej på tre rätters middag, helt underbart!
Så innan middagen beställde jag in champange till oss, snacka om fredagsmys! =)
Här ser ni min underbara väninna Cattis.



Sedan blev det som sagt middag och chardonnay till.
Vilket underbart sätt att bli bortskämd på!



Så efter middagen var det dags att få se showen. Vilken fantastisk show det var!
Vilken professionell kvinna... inte nog med att hon är både snygg och sexig så har hon en underbar humor med självdistans.





















Återigen så tack vännen min för en oförglömlig kväll på alla sätt och vis! 
I kväll blir det soffmys med Darlingen och DVD, kanske inte lika glamoröst men lika mysigt.
Hoppas att ni har haft och har en underbar helg, kram!





Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Catrin säger:

Det var en kanonmysig lyxig kväll.Ler ännu.Jättefina bilder.Du har en superkamera



Puss

Cattis

[2011-10-04, 10:32:45]