Dagens härliga promenad


Efter en mycket trevlig kväll och en skön natts sömn så började den här dagen i en lagom lugn takt med en härlig frukost. Sedan tog vi oss en långpromenad i det fina höstvädret...

Slumpande höstbilder från dagens promenad
Bilder precis utanför vår port.







Frejar funderar
Freja funderar allvarligt på om hon ska ta ett sista dopp innan vintern.



Sagt och gjort
Här tar vi alla chanser vi kan få! Ett av hennes favorit sysselsättning är att plocka upp skräp från vattnet, allt i från pinnar och löv ska upp på backen.





Spegel, spegel i vattnet där
...säg mig vem som vackrast på sjön är.





På land
...ser jag lite klumpigare ut men jag känner mig kanska majesätisk.





Fjolårets svanungar



Vattendropparna lyser som små diamanter på huvudet.





Åter hemma
...på gården igen vill Freja busa av sig med sin älsklingsboll.



Full rulle...



Nu mina vänner ska jag vänta hem min söta dotter sen ska vi baka brownies.
Önskar er alla en skön söndags eftermiddag och kväll!
Tack för att ni kikar in!








Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Anonym säger:

Hello där:

Visst är det fantastiska höstfärger nu. På Öland

är den härliga stora björken nu helt gul, löven

på träden dallrar och faller ner, solen bryr sig

inte om det är gröna eller gula löv, den bara lyser

på vår lilla tomt. Det är härligt att leva!!!!

Kramar

Mor och Bo

[2011-10-16, 19:48:49]
Nenne säger:

Åh, kan verkligen tänka mig hur fint det måste vara på gården på Öland med alla dessa färger! Visst är livet härligt! Var rädda om er och se till att komma hem ordentligt. Kramar från oss!

[2011-10-16, 20:07:39]
Catrin säger:

Härliga höstbilder :-)



Puss

Cattis

[2011-10-25, 12:56:43]