Mysfredag i Sumpan


Äntligen fredag (igen), usch vad tiden går fort!
I kväll är jag ensam, min älskade Darling är ute med jobbet. Så ikväll blir det Freja och jag som får mysa i soffan. Direkt när jag kom hem från jobbet så började jag storstäda här hemma för i morgon hade vi tänkt pynta. När jag äntligen var klar så öppnade jag kylskåpet och se vad jag hittade där!!
Min älskade man hade överraskat mej med lite fredagsmys, det kallar jag kärlek!

Hoppas att ni får det mysigt ikväll, var rädda om er!








Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Jeanette /Nettan säger:

Var kommer hyllan ifrån ? Ser ut som att den går att hänga på en stång,är det så?Hoppas att ni får en fortsatt trevlig helg med pynt och mys.

[2011-11-26, 16:53:15]
Nenne säger:

Hej Nettan! Den kommer från IKEA men har tyvärr utgått från sortimentet. Önskar dej det samma! =)

[2011-11-27, 13:42:37]
Catrin säger:

Underbara karl :-)



P&K

Catrin

[2011-11-28, 10:01:21]