Modell för en dag


...eller inte! ; )

Usch, idag fotograferades jag en hel del och det var nog det värst jag har varit med om. Behöver ett gäng mediaträning om det ska vara på detta vis! ; )

Så vad hände... jo, en fotograf fotade mitt pågående inredningsprojekt, ni vet hon som vann ett rum/ en inredare.
Så han kom och fotade både kvinnan som vann, målaren och mig. Sedan efter det åkte vi till en visningslägenhet som jag har inrett och där fotsatte han att plåga mej med en massa fotograferande. Dessa bilder ska presenteras i samband med att min nya tjänst presenteras för allmänheten.

Nä, någon modell kommer jag aldrig att bli och inte var det kul heller.
Det som däremot var roligt det var att vaddera och klä om en stol idag hemma hos kvinnan. Det var ett litet pyssel men det blev fint och rummet hennes blir så fint. Ni ska få se när det är helt klart. Om ni för övrigt vill vet hur man gör när man klär om en stol, så kika in här hos Hemma kanalen.

I kväll ska jag bara lägga mej i soffan och kolla på min favoritserie Desperate housewives, för jag är så trött.
Var rädda om er, kram kram!





Bilden är lånad från Hemma Kanalen.








Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer