Gårdagens mys


Gårdagens mys hemma hos världens duktigaste son Andreas och hans söta flickvän Zanna!

I går blev vi bjudna hem till min son på champagne, godare champagne har jag nog aldrig druckit!
Han berättade att han och Zanna hade fått en övernattning på Scandic hotell med all inclusive på grund av hans arbetsprestation under den senaste tiden på jobbet. På rummet hade dom ställt denna champagneflaska, (som vi fick vara med att avnjuta av när dom kom hem igen).

Gissa om jag är en stolt mamma, jora som bara den!!!!

Se så fint dom hade gjort för oss!
(Lite dålig bild, men ni ser nog ändå hoppas jag).






Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Catrin säger:

Vad underbart och han är verkligen duktig vår Deas :-)



Kram

Catrin

[2011-11-28, 10:00:23]