Uppvaktning på min födelsedag


Hej på er!

Det blir ett snabbt blogginlägg idag har massor att förbereda inför studentmottagningen.
I fredags vart jag så fint uppvaktad av nära och kära, fina presenter och blommor fick jag oxå!

Här kommer lite slumpade bilder från min dag.

Var rädda om er så hörs vi snart igen, kram!

Så här såg det ut när jag kom till mitt jobb i fredags morse, min söta kollega hade pyntat så fint och även gjort en fin keramikskål till mej.






Mina fina presenter...
Buddha statyn från Zeta trädgård.




Boken Ljust & fräscht, har redan börjat läsa den och fått mig många skratt!




Alla fina blommor...




Å så skålade vi i champagne...




Vårdukning till Darlingens god mat...













Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Catrin säger:

Det var lite tråkigt att skåla i Loka men så är det när man har bilen.Det var supergod mat och allt så trevligt som vanligt hi hi



Puss!!!!

[2011-06-03, 10:39:34]