En helt vanlig Tisdag...

Jag har en underbar svärmor som tycker att livet är underbart & att "allt är värt att firas".
Tänk om alla människor hade en gnutta av hennes livsgnista då skulle man faktiskt bättre ta till vara på livets alla dagar och små stunder. Jag försöker leva upp till det, för jag tycker att inställningen är helt rätt, att leva här och nu och se det fina i det lilla är en konst. Men det är aldrig försent att upptäcka att glaset faktiskt kan vara halv fullt istället för halv tomt. Så här kommer lite slumpade bilder av en helt vanlig Tisdagskväll...


Det blev middag på ängarna med vin.





Barfota i gräset & mysläsning av min favorittidning...




Vår underbara vy från filten...







Så tog vi hem en bit av våren/försommaren...







Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Anonym säger:

Så glad jag blir att ni ungdomar har anammat

min livsstil. Det är jätteviktigt att ta vara på varenda dag och fira lite. Då håller man sig

frisk och glad, och mer behöver man inte.

Kram från

svärmor

[2011-05-10, 22:34:28]
Theya säger:

Härligt! Ser verkligen skönt ut!

[2011-05-10, 22:54:59]
http://theya.blogg.se/
Catrin säger:

Man ska njuta av vardagen också och inte bara fredagsmys :-)



Vi firar också små ting och kidsen tycker det är så mysigt



Kramis!!

[2011-05-16, 11:17:20]