Blivande kolonister








I dag har Darlingen och jag varit och signat oss för en kolonistuga!
Inget är som väntans tider... fast att vänta på något roligt är ju en del av nöjet. Nu när vi går i väntans tider så slår naturligtvis min kreativa ådra till. Funderingar kring inredningsstil i den  lilla stugan, färg på stugan, altan, trädgård osv. Vad finns, vad kommer att behövas göras. Men det är långt kvar dit eftersom att det är ett par års väntetid. Men drömma är en del av verkligheten. Så jag drömmer vidare....
Sitter för tillfälligt ute på gräsmattan och bloggar då det är så himla underbart väder.
Hoppas att ni också har möjlighet att var ute i det fina vädret.
Nä, nu ska jag bläddra i senaste nr av Country life från Sköna Hem.
Var rädd om er, kram!




Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer