Balkongmys & shusi






Fredag, L O V E L Y!

Idag blir det lite balkongmys och shusi.
Barnen är på var sitt håll. Elina är hos sin pappa och skulle ut och äta på restaurang med sin kompis för att bland annat fira att hon fick så otroliga fina omdömmen från skolan och att hennes kompis fick MVG i flera ämnen. Andreas har varit på sin fd arbetsplats och druckit champagne och även blivit erbjuden jobb. Företaget har tidigare erbjudit honom jobb som han tackade nej till för att han vill plugga vidare på högskola men nu ska han i varje fall jobba där under sommaren. Plus att han har ett annat jobb som han har haft under nästa hela sin studietid. Så ikväll kan jag njuta över att barnen mår bra och att det går såå bra för dom. Vilka barn!
För visst får man väl vara stolt och skryta som mamma?! ; )

I morgon bitti ska vi upp för att köa för en kolonistuga och på söndag blir det upp tidigt för då ska jag jobba.

Jag hinner nog titta in här i morgon och förhoppningsvis sprida lite inredningsinspiration till er!

Ha en underbar kväll, kram!





Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Anne-Marie säger:

Heej!

Ja, mina barnbarn är verkligen fina och duktiga..Undrar vem de brås på???

Det kan vara sin mormor men också sin mor :-)

Hur som helst så är jag såååå stolt över dem.

kramar till er i massor.

[2011-05-13, 10:15:54]