Första spadtaget i Ursvik





Från en jordhög till ett hus, följ med och se hur ett bygge växer fram!
Förvaltaren bygger 269 fräscha lägenheter i Ursvik.
Jag har fått i uppdrag genom mitt jobb att via facebook upptadera vårt bygge i Ursvik.
Första spadtaget togs av våra framtida hyresgäster i oktober förra året, visst är dom söta!
Jag kommer dels att blogga lite om bygget men vill ni följa bygget, tidsplaner, event m.m. så gå med i "Vi som gillar Ursvik" på facebook. Där kan ni också ställa frågor som jag ska försöka svara på.

Ni kan också besöka vår hemsida www.forvaltaren.se

Kön är öppen för alla och det är helt gratis att stå i vår kö. Så missa inte chansen att bo i ett naturnära område som inte ligger så långt i från City.

Ha det gott!


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer