En ny tavla är född.





Jag ska måla hela världen till min lilla mamma, jag ska måla hela världen till dej!
Ja, det kanske inte vart hela världen men den var till min lilla mamma. Det bästa är nog att hon är supernöjd med den, phu! Den går precis i samma färger som hennes vardagsum. Att måla en tavla till någon på beställning är nog bland det läskigaste jag har gjort, (nästan i varje fall). Konst är ju så himla personligt och skillnaden är ju om man redan har målat en tavla och någon spontant bara älskar den då känns det mycket lättare. Men en beställning gör att prestationsångesten tar över kreativiteten. Men denna gång gick det bra, det var skönt!


Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Catrin säger:

Superfin och jag gillar verkligen färgerna samt att färgerna flyter.Den är inte jobbig att se på.



Faan vad duktig du är

Puss!!

[2011-03-28, 08:28:07]
Anne-Marie säger:

Hej min lilla gumma!

Tavlan är ursnygg och jag är så nöjd med den.

Skickade en bild av tavlan till Brasilien och kommentarerna därifrån var att den utstrålade harmoni och att den var jättefin.

P&K mamma

[2011-04-25, 09:40:33]
Bodypalace säger:

nice! ;)

[2011-04-25, 10:16:25]
http://bodypalace.blogspot.com
Anonym säger:

Jättefin!

[2011-04-25, 10:44:59]
http://mcaria.blogg.se/
Nenne säger:

Tack snälla! =)

[2011-04-25, 13:43:59]
Fredrik Eriksson säger:

Hej vad fint.......vad tror du om tavlorna på min sida.....är det nånting som skulle kunna funka?

[2011-07-18, 22:08:47]
http://www.stadstavlor.se