Så har min älskade son tagit studenten...


Vilken lyckans dag!
Är så stolt så att jag nästa spricker!! =)
Förutom bra betyg så blev han tilldelad ett webbutvecklingstipendium!!!


Med motivering

För ett stort engagemang både i och utanför skolan som tagit dig långt mycket längre än endast skolundervisning skulle tagit dig. Med diciplin och envishet så har du nått långt inom webbutveckling.


Jag blir alldeles tårögd! =)
Under hans gymnasietid så har han lyckats med att få jobb på båda sina praktikplatser och även hoppat in som webblärare på sin egen skola samt jobbar på med att starta ett eget företag, vilken grabb!!!

Precis som jag skrev i mitt tal till honom...

Du har visat dig vara en ung man som både är självständig och i allra högsta grad kapabel. Jag tror på dig och du har mitt fulla stöd i det du framöver kommer att företa dig.

Skål och all kärlek till dig!!
Din "Cougar town" mamma





Å så lite syskon kärlek...nice!













Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Catrin säger:

Det var en jättefin studentmottagning ni hade ordnat och det var underbart att få va med och dela den med Andreas och ni andra



Stor KRAM

[2011-06-03, 10:37:21]