Zumba Fitness


Underbart att kunna kombinera träning med dans till härliga rytmer.
I dag har jag dansat Zumba i en timme i värmen, puh!
Märkte ganska snabbt att min kondition inte är den bästa men jag ska kämpa på tills takten sitter och tills det börjar ryka under fötterna! ; )

Zumba Fitness blir allt vanligare i Sverige och finns både som tränings DVD och på de flesta gym.
Zumba bygger på traditionell musik som cumbia, sala, samba, merengue och är en snabbt växande dansform med härliga rytmer och enkla danssteg.

Ni måste prova! =)







Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Mormor säger:

Håller med dig att det är hääärliga rytmer. Öva på så kan du bli min danspartner:-)

[2011-07-09, 20:54:30]
Nenne säger:

Ha ha, du får komma hit i morgon för då är det dagx för Zumba igen! =) Kram

[2011-07-09, 21:25:28]