Ta mig till medelhavet...


Åh, jag skulle inte ha något emot att vistas några månader i detta vackra hus någonstans i medelhavet!
Tänk att få känna solens värme från plattororna under sina bara fötter, eller att få bada i den svalkande polen, eller varför inte vila i skuggan med en koppkaffe och en god bok, eller att få avnjuta en god middag med sin familj och vänner i kvällssolen, eller att få vakna en solig morgon och öppna fönstret till denna underbara utsikt!

I själva verket så jobbar jag jätte mycket just nu men snart så har jag semester. Det blir tyvärr inte någon resa till medelhavet men det blir en resa till småland och till vårt älskade Öland!

















Bilderna är lånade från Nicety livejournal.






Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Anonym säger:

Utsikten är en äng med svajande gräs, rasslande

björkar och underbar fågelsång. Havet ligger

bara en liten bit bort.

Hälsningar från underbara Öland.

Svärmor

[2011-07-06, 17:57:58]
Catrin säger:

Tänk dig du och jag med gott vin och Björne som svassar omkring med den rutiga kökshanduken hängandes vid benen

Underbart!!



Puss!!!

Catrin

[2011-07-07, 10:08:59]
Nenne säger:

Åh, jag längtar så till Öland! Å Cattis vi fixar ett hus i Frankrike! =) Kram

[2011-07-08, 09:27:30]
Mormor säger:

Nämen, sviker du din mor. Vi ska ju ha en kolonilstuga och inte något hus i Frankrike :-)

[2011-07-09, 20:50:10]
Mormor säger:

Nämen vadååå, hus i Frankrike din svikare. Det är ju kolonistuga vi ska ha :-)

[2011-07-09, 20:51:32]
Nenne säger:

Vi kan väl ha både och! ; ) Kram

[2011-07-09, 21:25:59]