Då var det äntligen dax


att be ge sig söderut, närmare bestämt Småland och sedan Öland.
Gårdagen bestod i att samla i hop alla barn med respektive plus mormor och fira in semestern med sparkling wine och en underbar god middag. För sedan sticker vi alla åt lite olika håll under ett par veckor.
Dagen idag har  mestadels ägnats åt packning. Gud vad jag tycker att det är svårt att packa... jag tar säkert med mej alldeles för mycket. Är det någon som något bra tips på hur man packar så hojta till då?!

Så mina vänner lapptoppen är med så lite uppdateringar kommer det att bli dock inte varje dag.
Tack för att ni titta in och ha det så bra, kram!


Här kommer lite slumpande bilder från gårdagen.




















Till sist men inte minst, här ser ni mina tre skatter...mina barn!







Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer