Äntligen fredag!


Underbart att det är fredag och dessutom fint väder!
Denna vecka har verkligen varit fullt upp. Jag jobbar själv med två nya medarbetare så det blir mycket frågor och stöttning som upptar min tid. Men dom är så himla duktiga och gör verkligen sitt bästa så man kan inte bli annat än glad över att dom finns! Har slutfört en hel del arbeten med mina inredningsuppdrag också så nu får vi bara hålla tummarna att allt blir bra. Innan middagen ska jag unna mej lite "egen tid" på balkongen med en bra bok och ett svalkande gott iste.

Ha en underbar fredag, kram!







Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Anonym säger:

Boken är jättebra, men isteet, nää det får du

gärna ha för dig!

Kram från ett härligtväderÖland.

Svärmor

[2011-07-08, 17:51:26]
Nenne säger:

Ha ha, ja den som väntar på något gott väntar alltid för länge... Ser fram emot en Dry Martini när vi anländer till er på Öland! =) Kram

[2011-07-08, 18:18:09]
Mormor säger:

Wow, jag vill ha både iste och dry martini. allt som går att svälja duger. hahaha

[2011-07-09, 20:48:19]
Nenne säger:

Mmmm...det är så gott med iste! =) Kram

[2011-07-09, 21:26:33]