Grillning med La familia

Gårdagens grillning hos min syster och hennes man.
Här är en del av min underbara familj, jag älskar er alla!
En del barn, syskon och syskonbarn fattas.
Som ni ser så älskar vi hundar i vår familj...hi hi!



Här är kusinerna, Linda, Elina och olivia.



Min underbara svåger Björne.



Björne och Darlingen sköter grillen.



Min super fina systerdotter Linda som nu mera bor i Miami med sin pojkvän.



Linda och hennes underbara kille Oliver som bor i Miami, välkommen till La familia Oliver!



Min söta mamma och min fina systerson Daniel.



Freja tar sig en liten zipp när ingen ser...



Min älskade Darling...love u!



Gatuhund från Miami som heter Teddy, så vackra ögon.



Min älskade dotter Elina, min underbar guddotter Olivia och Olivas fina storebror Daniel.



Fina paret Linda & Oliver, i mitten min söta dotter Elina.



Min söta och stolta mamma med två av sin 11 barnbarn!



Coola hockey killen Magnus som är min systerson.



Fina Oliver med min systerdotter Linda och deras lilla vovve från Miami.

Min otroligt snygga syster dotter med min systers hund Cindy.



Kusinerna Elina & Oliva, (alltså min dotter och min guddotter).

Syskonen Olivia och Daniel.




Tack för en underbar kväll! =)




Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Syrran!!! säger:

Wow vilka underbara bilder du har tagit. Vilka fina barn & syster barn vi har.

Det var otroligt roligt att ha er alla här.



Kramis på dig min kära syster!!

[2011-08-14, 22:09:27]
Catrin säger:

Jättefina bilder och kul att se alla barn och ungdomar :-)



Puss

Your friend

[2011-08-15, 12:55:15]