Vårbesök på Zeta trädgård


Vilken underbar dag att besöka Zeta trädgård, det var faktiskt första gången som jag var där.
Vi strosade runt och tittade på allt vackert så nu vet jag precis vilka träd och buskar jag vill ha! ; )
Det finns så myckert vackert men en favorit är i varjefall magnoliaträd.






















Det fanns en hel del fina saker att pynta trädgården med också.






















Efter en vandring i trädgården så var det dags att ta en fika i solen.




Här ser ni min kära lilla mor. =)




Vill ha ett eget litet orangeri!!!
Då skulle jag ha medelhavsväxter så som olivträd och citronträd osv.








När vi väl kom hem så satte vi oss på balkongen. Darlingen passade upp oss med vin, såå gulligt av honom!



Sedan satte han i gång med lammsteken och jag ryckte in och gjorde tomatpotaisen till.
Ni måste verkligen pröva receptet som jag bloggade tidigare om, lammstek med tomatpotatis och getostyoghurt till. Det var otroligt gott!



Tyvärr tänkte jag inte på att ta några bilder när allt var klart då vi fick oväntat besök av min bonusson och hans sambo. Idag ska vi bara ta igen oss, i morgon är det dags för nästa bjudning. Då blir det laxpasta och till efterrätt en chokladkaka med grädde och hallon, mums!

Jag får nog börja gå till jobbet nu om jag ska hålla vikten! ; )

Kram så länge!









Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Catrin säger:

Se där!! nu fick mamma va med på bloggen också hi hi och Börne börjar bli riktigt fotovan.Bra bild på balkongen när man ser kökshandduken sticka fram



P&K

[2011-04-26, 12:57:24]