Blommande balkong



Hallå där i den underbara vårvärmen!
Vad har ni pysslat med idag?

Själv har Darlingen och jag promenerat med Freja på Ekerö i vårsolen.
Sedan åkte vi en sväng förbi plantagen.
Så nu är balkongen fixat för i år, kanske lite tidigt med alla blommor, men jag kunde inte hålla mig.
Nu får vi hålla tummarna att blommorna klara sig i fall det kommer en frostnatt.

Less i more, stämmer inte riktigt på vår lilla balkong i år. Så blir det när vi inte har någon stuga att åka ut till.
Ja, juste det... det har jag nog glömt att berätta på bloggen. Vi har inte kvar vårt landställe längre, snyft!
Det är riktigt tufft nu när det är vår men vi längtar desto mer till Öland nu.

Första maj ska vi i varje fall ställa oss i kö för en kolonistuga. Eftersom att det är ganska långa väntetider för att få en stuga så är det lika bra att ställa sig i kö redan nu.

Nu efter en god middag och ett glas vin ska vi slappa lite i soffan.

Ha en skön och trevlig kväll, kram!



Här kommer lite bilder från vår lilla balkong.



























Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

Jeanette /Nettan säger:

Har just tittat på alla blomfoton du lagt in jättefina bilder ,hoppas att basilikan klarat sig den kan vara lite kingkig när det är kyliga nätter.

Jeanette

[2011-04-26, 20:32:48]
Nenne säger:

Tack snälla! Hmm...jag glömmer ju att ta in basilikan på kvällarna, så den ena ser redan lite ledsen ut. Får nog skärpa mej med det. Kram!

[2011-04-28, 19:48:51]