Christinas sovrum


Kom ni i håg att jag skulle inreda ett rum till kvinnan som "vann en inredare".
Svårigheten med uppdraget var att budgeten var väldigt låg men trots det så lyckades vi få till det ändå.

Så här säger hon själv:

"Jag trivs jättebra i mitt nya sovrum.
Jag tycker att rummet är mycket rymligare och det har väl med färgerna att göra. Det här är jag!"


Christina önskemål var att det skulle vara ljust.

När jag skulle inreda hennes rum så utgick jag ifrån hennes hörnskåp och nattygsbord.
Jag valde en lugn bas som hon sen kan fylla på med en accentfärg. T.ex. till julen kan hon addera med rött och till våren kan hon addera med puderrosa.



Förebild:




Efterbild:


















Fotograf Fredrik Hjerling.





Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar


Kommentarer

svärmor säger:

Fantastiskt fint! Kom gärna hem till oss och

gör om allt!

Kram!

[2011-12-08, 10:19:30]
Catrin säger:

Shit,jäklar oj oj så fint.Du är bäst.Sånt sovrum vill jag ha.Jätte jättefint



P&K

Catrin

[2011-12-09, 13:25:52]
Jeanette /Nettan säger:

Säger bara vill också ha,otroligt fint jobbat.

[2011-12-11, 17:18:27]